REDHA ALLAH YANG AKU CARI....

" Lisan adalah daratan , sdgkan hati adalah lautan . Apabila lisan rosak , manusia akan menangisinya... Namun jika hati yg rosak , maka para malaikat yg akan menangis ... ~ Sayyidina Abu Bakar Ash-Shidiq

ketenangan



melihat keunikan ciptaan Tuhan ,.. Allah Maha Besar !!!



Damai ,... ! ketenangan hati yg x pnh melupakan kebesaran Tuhan ! 




Teratak persinggahan aku d dunia ini....... apakah d akhirat nt layak kah aku punyai tmpat bteduh ? Allahuakbar !!! bantulah aku spt Engkau membantu mereka2 yg terdahulu ..... 


malam  ......



Allah Maha Besar ! Allah Maha Besar ! Allah Maha Besar !!!





" Seorang pemuda sejati bukanlah yang membanggakan harta dan kedudukan ayahnya, 
tetapi seorang pemuda adalah 
yang berkata ini lah aku....  " Sayyidina Ali bin Abi Thalib




" Reguklah kesusahan, sesungguhny aku tidak melihat 
suatu minuman yg kesudahannya lebih manis dan lazat 
daripada kesusahan.... " Sayyidina Ali bin Abi Thalib



No comments:

Post a Comment